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Titre : The future of the TV and video landscape by 2030 Type de document : document électronique Auteurs : Klaus Boehm, Auteur ; Ralf Esser, Auteur ; Florian Klein, Auteur ; Alexander Mogg, Auteur ; Paul Lee, Auteur ; Jasmin Raab, Auteur Editeur : Deloitte Année de publication : 2018 Importance : 28 p Langues : Anglais Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUETags : svod vod plateforme Index. décimale : 302.234 Cinéma, radio, télévision (média) Résumé : "The TV and video market is highly dynamic and is characterized by a great number of drivers: digitalization, new market offers, and disruption by digital players ensure rapid change. Moreover, consumer expectations and usage habits are changing rapidly in the age of video-on-demand and mobile media consumption. This Deloitte study on future scenarios for the TV and video industry by 2030 demonstrates what market players need to be ready for."
Source : https://www2.deloitte.com/be/en/pages/technology-media-and-telecommunications/articles/future-of-tv-video.html (consulté le 26/11/2018)En ligne : https://www2.deloitte.com/be/en/pages/technology-media-and-telecommunications/ar [...] The future of the TV and video landscape by 2030 [document électronique] / Klaus Boehm, Auteur ; Ralf Esser, Auteur ; Florian Klein, Auteur ; Alexander Mogg, Auteur ; Paul Lee, Auteur ; Jasmin Raab, Auteur . - [S.l.] : Deloitte, 2018 . - 28 p.
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUETags : svod vod plateforme Index. décimale : 302.234 Cinéma, radio, télévision (média) Résumé : "The TV and video market is highly dynamic and is characterized by a great number of drivers: digitalization, new market offers, and disruption by digital players ensure rapid change. Moreover, consumer expectations and usage habits are changing rapidly in the age of video-on-demand and mobile media consumption. This Deloitte study on future scenarios for the TV and video industry by 2030 demonstrates what market players need to be ready for."
Source : https://www2.deloitte.com/be/en/pages/technology-media-and-telecommunications/articles/future-of-tv-video.html (consulté le 26/11/2018)En ligne : https://www2.deloitte.com/be/en/pages/technology-media-and-telecommunications/ar [...]