Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Vlaamse Overheid (Brussel, Belgïe) |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Titre : Behoefte- en marktanalyse van het Vlaamse radiolandschap Type de document : document électronique Auteurs : KPMG (Bruxelles, Belgique) , Editeur scientifique ; Vlaamse Overheid (Brussel, Belgïe), Directeur de la recherche Editeur : Brussel : Vlaamse Overheid - Raad voor Cultuur, Jeugd, Sport en Media Année de publication : 2013 Importance : 36 p. Langues : Néerlandais Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL: RADIO Tags : radio Flandre étude de marché Index. décimale : 384.54 Radio Résumé :
"Het kabinet van Vlaams minister van Media Ingrid Lieten bevestigt vandaag dat doorlichtingsbureau KPMG belast is met een studie die moet leiden tot een hertekening van het FM-landschap tegen 2016. (...)
Bedoeling is het medialandschap te verkennen en de stakeholders te bevragen naar hun verwachtingen en behoeften, en vervolgens aanbevelingen te formuleren voor het beleid om strategische keuzes te maken", zegt een kabinetsmedewerker. "Daarbij moet rekening gehouden worden met de wensen van de luisteraars en met de economische leefbaarheid van omroepen. De studie moet aangeven hoe de FM-frequenties moeten uitgereikt worden en voor wie op andere distributiewijzen dan FM moet ingezet worden."
Source : http://www.radiocentrum.be/blogoverzicht/kpmg-verkent-nieuw-radiolandschap-voor-vlaanderen (Consulté le 15/08/2014)Note de contenu : Principaux chapitres de l'étude :
INLEIDING
HOOFDSTUK 1: Analyse van het huidige radiolandschap en – gebruik
I. De sector
II. De adverteerder
III. De luisteraar
IV. Benchmark van het FM-radiolandschap en gebruik van andere distributiekanalen
HOOFDSTUK 2: Behoefte-analyse
I. De sector
II. De adverteerder
III. De luisteraar
HOOFDSTUK 3: Conclusies
HOOFDSTUK 4: Beleidsaanbevelingen
BIJLAGEN
En ligne : http://www.flandre.be/fr/publications/detail/behoefte-en-marktanalyse-van-het-vl [...] Behoefte- en marktanalyse van het Vlaamse radiolandschap [document électronique] / KPMG (Bruxelles, Belgique) , Editeur scientifique ; Vlaamse Overheid (Brussel, Belgïe), Directeur de la recherche . - Brussel (Arenbergstraat 9, 1000) : Vlaamse Overheid - Raad voor Cultuur, Jeugd, Sport en Media, 2013 . - 36 p.
Langues : Néerlandais
Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL: RADIO Tags : radio Flandre étude de marché Index. décimale : 384.54 Radio Résumé :
"Het kabinet van Vlaams minister van Media Ingrid Lieten bevestigt vandaag dat doorlichtingsbureau KPMG belast is met een studie die moet leiden tot een hertekening van het FM-landschap tegen 2016. (...)
Bedoeling is het medialandschap te verkennen en de stakeholders te bevragen naar hun verwachtingen en behoeften, en vervolgens aanbevelingen te formuleren voor het beleid om strategische keuzes te maken", zegt een kabinetsmedewerker. "Daarbij moet rekening gehouden worden met de wensen van de luisteraars en met de economische leefbaarheid van omroepen. De studie moet aangeven hoe de FM-frequenties moeten uitgereikt worden en voor wie op andere distributiewijzen dan FM moet ingezet worden."
Source : http://www.radiocentrum.be/blogoverzicht/kpmg-verkent-nieuw-radiolandschap-voor-vlaanderen (Consulté le 15/08/2014)Note de contenu : Principaux chapitres de l'étude :
INLEIDING
HOOFDSTUK 1: Analyse van het huidige radiolandschap en – gebruik
I. De sector
II. De adverteerder
III. De luisteraar
IV. Benchmark van het FM-radiolandschap en gebruik van andere distributiekanalen
HOOFDSTUK 2: Behoefte-analyse
I. De sector
II. De adverteerder
III. De luisteraar
HOOFDSTUK 3: Conclusies
HOOFDSTUK 4: Beleidsaanbevelingen
BIJLAGEN
En ligne : http://www.flandre.be/fr/publications/detail/behoefte-en-marktanalyse-van-het-vl [...]