Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Yu-Li Liu |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Titre : Policy and Marketing Strategies for Digital Media Type de document : texte imprimé Auteurs : Yu-Li Liu, Auteur ; R.G. Picard, Auteur Editeur : Abingdon - Oxon [England] : Routledge Année de publication : 2017 Importance : 311 p Format : 22.5 cm ISBN/ISSN/EAN : 978-1-138-30594-6 Langues : Anglais Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : plateforme asie politique amérique marketing accessibilité Index. décimale : 302.23 Media Résumé : "With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV. They also address marketing strategies that can harness the unique nature of digital media’s innovation, production design, and accessibility. They draw on case studies in Asia, North America, and Europe to offer best practices for both policy and marketing strategies."
Source : https://www.routledge.com/Policy-and-Marketing-Strategies-for-Digital-Media/Liu-Picard/p/book/9781138305946 (consultué le 21/08/2018)
En ligne : https://www.routledge.com/Policy-and-Marketing-Strategies-for-Digital-Media/Liu- [...] Policy and Marketing Strategies for Digital Media [texte imprimé] / Yu-Li Liu, Auteur ; R.G. Picard, Auteur . - Abingdon - Oxon (2 Park Square, Milton Park, OX144RN, England) : Routledge, 2017 . - 311 p ; 22.5 cm.
ISBN : 978-1-138-30594-6
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : plateforme asie politique amérique marketing accessibilité Index. décimale : 302.23 Media Résumé : "With digital media becoming ever more prevalent, it is essential to study policy and marketing strategies tailored to this new development. In this volume, contributors examine government policy for a range of media, including digital television, IPTV, mobile TV, and OTT TV. They also address marketing strategies that can harness the unique nature of digital media’s innovation, production design, and accessibility. They draw on case studies in Asia, North America, and Europe to offer best practices for both policy and marketing strategies."
Source : https://www.routledge.com/Policy-and-Marketing-Strategies-for-Digital-Media/Liu-Picard/p/book/9781138305946 (consultué le 21/08/2018)
En ligne : https://www.routledge.com/Policy-and-Marketing-Strategies-for-Digital-Media/Liu- [...] Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003975 8 LIU POL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible