Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Lizzie Jackson |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction / Michal Glowacki
Titre : Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction Type de document : texte imprimé Auteurs : Michal Glowacki, Directeur de publication, rédacteur en chef ; Lizzie Jackson, Directeur de publication, rédacteur en chef Editeur : Abingdon - Oxon [England] : Routledge Année de publication : 2014 Collection : Routledge Research in Cultural and Media Studies Importance : 302 p Format : 23.5 ISBN/ISSN/EAN : 978-0-415-84325-6 Prix : 95 Langues : Anglais Catégories : MEDIAS
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : médias public audience nouveaux médias nouveaux services aspect socio-culturel administration Index. décimale : 302.23 Media Note de contenu : "This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices through an examination of media services (e.g. blogs, social networks, search engines, content aggregators) and the online performance of traditional public media organizations. Contributors identify the most relevant and useful approaches, those likely to encourage creativity, interaction, and the development of innovative content and services, and discuss how such innovation can underpin the continuation or expansion of public service media in the changing mediascape."
Source : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ (consulté le 26/11/2013)En ligne : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction [texte imprimé] / Michal Glowacki, Directeur de publication, rédacteur en chef ; Lizzie Jackson, Directeur de publication, rédacteur en chef . - Abingdon - Oxon (2 Park Square, Milton Park, OX144RN, England) : Routledge, 2014 . - 302 p ; 23.5. - (Routledge Research in Cultural and Media Studies) .
ISBN : 978-0-415-84325-6 : 95
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : médias public audience nouveaux médias nouveaux services aspect socio-culturel administration Index. décimale : 302.23 Media Note de contenu : "This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices through an examination of media services (e.g. blogs, social networks, search engines, content aggregators) and the online performance of traditional public media organizations. Contributors identify the most relevant and useful approaches, those likely to encourage creativity, interaction, and the development of innovative content and services, and discuss how such innovation can underpin the continuation or expansion of public service media in the changing mediascape."
Source : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ (consulté le 26/11/2013)En ligne : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003782 8 GLO PUB Livre Bibliothèque Documentaires Disponible