Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Marc Schorestene |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Television 2012 - International key facts / Marc Schorestene
Titre : Television 2012 - International key facts Type de document : texte imprimé Auteurs : Marc Schorestene, Editeur scientifique Editeur : Neuilly-sur-Seine Cedex [France] : IP Group Année de publication : 2012 Importance : 124 p. Format : 29,5 cm ISBN/ISSN/EAN : 2227-1945 Langues : Anglais Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé :
"(...) Never has it been so important to analyse the most powerful media in 35 European countries. Never has it been so important to see how the equipment in households varies from one country to another. Never has it been so important to try to understand why the success of a top-ranked programme varies from country to country. Television is definitely a medium on the move. But it moves differently according the economy, national habits and other criteria. (...)"
Source : Editorial (by Marc Schorestene) p. 8
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : The television marketplace - Defying recession
Chapter 2 : TV advertising - Getting more effective
Chapter 3 : Audience measurement - Keeping up with the viewing revolution
Chapter 4 : TV programming - more valuable - and valued - than ever
Chapter 5 : The regulatory challenge for the digital world
Conclusion
TV Portfolio
AcknowledgementsTelevision 2012 - International key facts [texte imprimé] / Marc Schorestene, Editeur scientifique . - Neuilly-sur-Seine Cedex (136 Avenue Charles de Gaulle, 92523, France) : IP Group, 2012 . - 124 p. ; 29,5 cm.
ISSN : 2227-1945
Langues : Anglais
Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé :
"(...) Never has it been so important to analyse the most powerful media in 35 European countries. Never has it been so important to see how the equipment in households varies from one country to another. Never has it been so important to try to understand why the success of a top-ranked programme varies from country to country. Television is definitely a medium on the move. But it moves differently according the economy, national habits and other criteria. (...)"
Source : Editorial (by Marc Schorestene) p. 8
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : The television marketplace - Defying recession
Chapter 2 : TV advertising - Getting more effective
Chapter 3 : Audience measurement - Keeping up with the viewing revolution
Chapter 4 : TV programming - more valuable - and valued - than ever
Chapter 5 : The regulatory challenge for the digital world
Conclusion
TV Portfolio
AcknowledgementsRéservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003656 03 IP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible
Titre : Television 2013 - International key facts Type de document : texte imprimé Auteurs : Marc Schorestene, Editeur scientifique Editeur : Luxembourg [Grand-Duché de Luxembourg] : IP Network and RTL Group Année de publication : 2013 Importance : 215 p Format : 29,5 cm Note générale : Accès à la base de donnée en ligne Langues : Anglais Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "IP Network and RTL Group's essential study on television and adverstising covering 39 countries including most of Eurepean countries (35) as well Brazil, China, the United States and Japan"
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 20/11/2014)
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : Exposure - Electronic Audience Measurement
Chapter 2 : Engagement - Best single programme 2012 - Best recurrent series 2012
Chapter 3 : Effectiveness - Top advertising & advertising categories
Chapter 4 : Evolution - Digital television - Population & Audiovisuel equipement - Communication technologyEn ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Television 2013 - International key facts [texte imprimé] / Marc Schorestene, Editeur scientifique . - Luxembourg (45 boulevard Pierre Frieden, L-1543, Grand-Duché de Luxembourg) : IP Network and RTL Group, 2013 . - 215 p ; 29,5 cm.
Accès à la base de donnée en ligne
Langues : Anglais
Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "IP Network and RTL Group's essential study on television and adverstising covering 39 countries including most of Eurepean countries (35) as well Brazil, China, the United States and Japan"
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 20/11/2014)
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : Exposure - Electronic Audience Measurement
Chapter 2 : Engagement - Best single programme 2012 - Best recurrent series 2012
Chapter 3 : Effectiveness - Top advertising & advertising categories
Chapter 4 : Evolution - Digital television - Population & Audiovisuel equipement - Communication technologyEn ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003854 03 OP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible
Titre : Television 2014 - International 4 screens key facts Type de document : texte imprimé Auteurs : Marc Schorestene, Editeur scientifique Editeur : Luxembourg [Grand-Duché de Luxembourg] : IP Network and RTL Group Année de publication : 2014 Importance : 200 p Format : 29,5 cm Note générale : Accès à la base de donnée en ligne Langues : Anglais Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "Produced in collaboration of Europe's major audience and advertising data collection institutes, this indispensable annual survey is available to all of IP Network's advertising partners.
It will give you all information you need on international broadcast media. "
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 20/11/2014)
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : Storytelling - Best single programme 2012 - Best recurrent series 2012
Chapter 2 : Screens - Digital television - Population & Audiovisuel equipement - Communication technology
Chapter 3 : Spectactors - Electronic audience measurement
Chapter 4 : Success story - Top advertising & advertising categories
En ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Television 2014 - International 4 screens key facts [texte imprimé] / Marc Schorestene, Editeur scientifique . - Luxembourg (45 boulevard Pierre Frieden, L-1543, Grand-Duché de Luxembourg) : IP Network and RTL Group, 2014 . - 200 p ; 29,5 cm.
Accès à la base de donnée en ligne
Langues : Anglais
Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "Produced in collaboration of Europe's major audience and advertising data collection institutes, this indispensable annual survey is available to all of IP Network's advertising partners.
It will give you all information you need on international broadcast media. "
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 20/11/2014)
Note de contenu : TABLE OF CONTENTS
Editorial : RTL Group
Chapter 1 : Storytelling - Best single programme 2012 - Best recurrent series 2012
Chapter 2 : Screens - Digital television - Population & Audiovisuel equipement - Communication technology
Chapter 3 : Spectactors - Electronic audience measurement
Chapter 4 : Success story - Top advertising & advertising categories
En ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003855 03 IP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible
Titre : Television International Key facts 2015 : facts & figures Type de document : texte imprimé Auteurs : Marc Schorestene, Editeur scientifique Editeur : Luxembourg [Grand-Duché de Luxembourg] : IP Network and RTL Group Année de publication : 2015 Importance : 280 p Format : 29,5 cm ISBN/ISSN/EAN : 22227-1945 Note générale : Accès à la base de donnée en ligne Langues : Anglais Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "Produced in collaboration of Europe's major audience and advertising data collection institutes, this indispensable annual survey is available to all of IP Network's advertising partners.
It will give you all information you need on international broadcast media. "
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 29/01/2016)
Note de contenu : "IP Network's annual Television International Key Facts is the reference document for Television advertising"
Source : http://www.ip-network.com/publications/ (consulté le 29/01/2016)En ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Television International Key facts 2015 : facts & figures [texte imprimé] / Marc Schorestene, Editeur scientifique . - Luxembourg (45 boulevard Pierre Frieden, L-1543, Grand-Duché de Luxembourg) : IP Network and RTL Group, 2015 . - 280 p ; 29,5 cm.
ISSN : 22227-1945
Accès à la base de donnée en ligne
Langues : Anglais
Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation régulation TV connectée numérique RTL télévision numérique Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Résumé : "Produced in collaboration of Europe's major audience and advertising data collection institutes, this indispensable annual survey is available to all of IP Network's advertising partners.
It will give you all information you need on international broadcast media. "
Source : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ (consulté le 29/01/2016)
Note de contenu : "IP Network's annual Television International Key Facts is the reference document for Television advertising"
Source : http://www.ip-network.com/publications/ (consulté le 29/01/2016)En ligne : http://www.ip-network.com/tv-key-facts/ Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003907 03 IP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Sorti jusqu'au 05/03/2016