Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Uta Lindenblatt |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Titre : Television 2006 - International key facts Type de document : texte imprimé Auteurs : Jim Bull, Editeur scientifique ; Thomas Kirsch, Collaborateur ; Uta Lindenblatt, Collaborateur Mention d'édition : 13ème édition Editeur : Luxembourg [Grand-Duché de Luxembourg] : IP Network and RTL Group Année de publication : 2006 Importance : 478 p. Format : 29,5 cm ISBN/ISSN/EAN : 1619-5396 Note générale : Téléchargeable sur http://www.ipb.be Langues : Anglais Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Note de contenu : Table of contents
Television 2006 - An overview of the most important TV countries worldwide
International Television overview - Key tables and analyses
Population and audio-visual equipment
PVR (DVR) Usage - Time-shift viewing amongst early adopters in the UK
Multi-channels homes :
- Cable and satellite television
- Digital television in Europe
- The development of digital terrestrial television
- Next stop, the future television on the road from broad- to narrowcasting
- Video on demand starts to roll out in Europe
The audience research
TV viewing patterns in Europe
Trends in entertainment programmes 2005/06
Telenovelas - A trace record of Latin-American television
Telenovelas - on their way from slow burners to shooting stars
TV advertising
- TV advertising in the five main European markets
- TV advertising expenditure
IP research - New proof of the impact of television advertising on sales
Country by country
Europe
Overseas
Glossary and abbreviations
IP ands RTL group sales organisationEn ligne : http://www.ipb.be Television 2006 - International key facts [texte imprimé] / Jim Bull, Editeur scientifique ; Thomas Kirsch, Collaborateur ; Uta Lindenblatt, Collaborateur . - 13ème édition . - Luxembourg (45 boulevard Pierre Frieden, L-1543, Grand-Duché de Luxembourg) : IP Network and RTL Group, 2006 . - 478 p. ; 29,5 cm.
ISSN : 1619-5396
Téléchargeable sur http://www.ipb.be
Langues : Anglais
Catégories : DOCUMENTATION DE REFERENCE :Statistiques
MEDIAS:AUDIOVISUEL: TELEVISION
PERIODIQUES:ANNUAIRESTags : télévision statistiques publicité audience réseau programmation Index. décimale : 621.388 Télévision (télécommunication) Note de contenu : Table of contents
Television 2006 - An overview of the most important TV countries worldwide
International Television overview - Key tables and analyses
Population and audio-visual equipment
PVR (DVR) Usage - Time-shift viewing amongst early adopters in the UK
Multi-channels homes :
- Cable and satellite television
- Digital television in Europe
- The development of digital terrestrial television
- Next stop, the future television on the road from broad- to narrowcasting
- Video on demand starts to roll out in Europe
The audience research
TV viewing patterns in Europe
Trends in entertainment programmes 2005/06
Telenovelas - A trace record of Latin-American television
Telenovelas - on their way from slow burners to shooting stars
TV advertising
- TV advertising in the five main European markets
- TV advertising expenditure
IP research - New proof of the impact of television advertising on sales
Country by country
Europe
Overseas
Glossary and abbreviations
IP ands RTL group sales organisationEn ligne : http://www.ipb.be Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1000362 O3 IP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible 1000404 O3 IP TEL Livre Bibliothèque Documentaires Disponible