Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur Michal Glowacki |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Titre : Future or Funeral ? A Guide to Public Service Media Regulation in Europe Type de document : document électronique Auteurs : Olaf Steenfadt, Editeur commercial ; Michal Glowacki, Auteur ; Francisco Javier Cabrera Blazquez, Auteur ; Observatoire Européen de l'Audiovisuel (Strasbourg, France) , Auteur ; Michal Kus, Auteur ; Boyko Boev, Auteur Editeur : Varsovie : Stowarzyszenie Wolnego Słowa Année de publication : 2010 Importance : 132 p. Format : Document électronique Note générale : "Supported by Open Society Foundations"
"Endorsed by OSCE - The Representative on Freedom of the Media"
Langues : Anglais Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL Tags : Europe médias régulation service public Index. décimale : 351 Service public Note de contenu :
Preface By Olaf Steenfadt
1. Public Service Media in Europe—Future or Funeral? By Michał Głowacki
Introduction
- 1.1 Yesterday: From Monopoly to the Dual System of Broadcasting
- 1.2 Today: The Dual System at the Crossroads
- 1.3 Tomorrow: Looking to the Future of PSM Institutions
Reference List
2. Towards an Understanding of the Public Service Media Remit Today —A Pan-European Consensus? By Michał Głowacki
Introduction
- 2.1 (Re)Defi ning the Public Service Media Remit
- 2.2 The International Approach to Public Service Media
- 2.3 National Media Policies and Public Service Media
Reference List
3. Legal Guidelines on Public Service Media Governance
- 3.1 Governance By Boyko Boev
Introduction
-- 3.1.1 PSM as an Institution
-- 3.1.2 Content
3.2 Funding
-- 3.2.1 Environment: Changes and Challenges
-- 3.2.2 Practices: Various Ways to Funding Public Service Media
-- 3.2.3 Solutions and Summary
En ligne : http://www.mediapolicy.org/wp-content/uploads/Future-or-Funeral-11-11-2011-final [...] Future or Funeral ? A Guide to Public Service Media Regulation in Europe [document électronique] / Olaf Steenfadt, Editeur commercial ; Michal Glowacki, Auteur ; Francisco Javier Cabrera Blazquez, Auteur ; Observatoire Européen de l'Audiovisuel (Strasbourg, France) , Auteur ; Michal Kus, Auteur ; Boyko Boev, Auteur . - Varsovie : Stowarzyszenie Wolnego Słowa, 2010 . - 132 p. ; Document électronique.
"Supported by Open Society Foundations"
"Endorsed by OSCE - The Representative on Freedom of the Media"
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL Tags : Europe médias régulation service public Index. décimale : 351 Service public Note de contenu :
Preface By Olaf Steenfadt
1. Public Service Media in Europe—Future or Funeral? By Michał Głowacki
Introduction
- 1.1 Yesterday: From Monopoly to the Dual System of Broadcasting
- 1.2 Today: The Dual System at the Crossroads
- 1.3 Tomorrow: Looking to the Future of PSM Institutions
Reference List
2. Towards an Understanding of the Public Service Media Remit Today —A Pan-European Consensus? By Michał Głowacki
Introduction
- 2.1 (Re)Defi ning the Public Service Media Remit
- 2.2 The International Approach to Public Service Media
- 2.3 National Media Policies and Public Service Media
Reference List
3. Legal Guidelines on Public Service Media Governance
- 3.1 Governance By Boyko Boev
Introduction
-- 3.1.1 PSM as an Institution
-- 3.1.2 Content
3.2 Funding
-- 3.2.1 Environment: Changes and Challenges
-- 3.2.2 Practices: Various Ways to Funding Public Service Media
-- 3.2.3 Solutions and Summary
En ligne : http://www.mediapolicy.org/wp-content/uploads/Future-or-Funeral-11-11-2011-final [...] Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003472 5 STE FUT Document numérique Internet Docs numérisés CentreDoc Disponible Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction / Michal Glowacki
Titre : Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction Type de document : texte imprimé Auteurs : Michal Glowacki, Directeur de publication, rédacteur en chef ; Lizzie Jackson, Directeur de publication, rédacteur en chef Editeur : Abingdon - Oxon [England] : Routledge Année de publication : 2014 Collection : Routledge Research in Cultural and Media Studies Importance : 302 p Format : 23.5 ISBN/ISSN/EAN : 978-0-415-84325-6 Prix : 95 Langues : Anglais Catégories : MEDIAS
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : médias public audience nouveaux médias nouveaux services aspect socio-culturel administration Index. décimale : 302.23 Media Note de contenu : "This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices through an examination of media services (e.g. blogs, social networks, search engines, content aggregators) and the online performance of traditional public media organizations. Contributors identify the most relevant and useful approaches, those likely to encourage creativity, interaction, and the development of innovative content and services, and discuss how such innovation can underpin the continuation or expansion of public service media in the changing mediascape."
Source : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ (consulté le 26/11/2013)En ligne : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ Public Media Management for the Twenty-First Century : creativity, innovation, and interaction [texte imprimé] / Michal Glowacki, Directeur de publication, rédacteur en chef ; Lizzie Jackson, Directeur de publication, rédacteur en chef . - Abingdon - Oxon (2 Park Square, Milton Park, OX144RN, England) : Routledge, 2014 . - 302 p ; 23.5. - (Routledge Research in Cultural and Media Studies) .
ISBN : 978-0-415-84325-6 : 95
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturelTags : médias public audience nouveaux médias nouveaux services aspect socio-culturel administration Index. décimale : 302.23 Media Note de contenu : "This book analyzes the challenges facing public service media management in the face of ongoing technological developments and changing audience behaviors. It connects models, strategies, concepts, and managerial theories with emerging approaches to public media practices through an examination of media services (e.g. blogs, social networks, search engines, content aggregators) and the online performance of traditional public media organizations. Contributors identify the most relevant and useful approaches, those likely to encourage creativity, interaction, and the development of innovative content and services, and discuss how such innovation can underpin the continuation or expansion of public service media in the changing mediascape."
Source : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ (consulté le 26/11/2013)En ligne : http://www.routledge.com/books/details/9780415843256/ Réservation
Réserver ce document
Exemplaires
Code-barres Cote Support Localisation Section Disponibilité 1003782 8 GLO PUB Livre Bibliothèque Documentaires Disponible