Accueil
A partir de cette page vous pouvez :
Retourner au premier écran avec les dernières notices... |
Détail de l'auteur
Auteur David Sanderson |
Documents disponibles écrits par cet auteur
Faire une suggestion Affiner la recherche
Titre : The rise of Generation # hashtag Type de document : document électronique Auteurs : Laurent Colombani, Auteur ; David Sanderson, Auteur ; François Videlaine, Auteur Editeur : Boston (Massachusetts) [USA] : BAin & Company Année de publication : 2014 Importance : 12 p. Langues : Anglais Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect économique
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturel
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE:ContenuTags : médias format historique mobile contenu étude de marché public consommateur publicité aspect économique Europe États-Unis Moyen-Orient Afrique Index. décimale : 658.83 Etude et analyse des marchés Résumé : "Barely a decade after digitized content challenged the reign of physical formats, a third wave of media formats and business models is taking center stage. Until recently, most digital media models tried to replicate the physical forms they replaced: e-books, downloadable music and movies, linear video games. The new wave of native digital content breaks free from those formats. Long-form media downloads and sell-through models, inherited from the constraints of physical distribution, are giving way to unbundled, long- and short-form content, streamed at will and paid for through subscriptions, micro-transactions or advanced advertising solutions.
Bain & Company’s annual survey of more than 7,000 consumers in Europe, the US and the BRICS countries gives a clear picture of the audience for this third wave of media (...)"
Source : http://www.bain.com/publications/articles/the-rise-of-generation-hashtag.aspx (Consulté le 06/01/2015)En ligne : http://www.bain.com/publications/articles/the-rise-of-generation-hashtag.aspx Format de la ressource électronique : http://www.bain.com/Images/BAIN_BRIEF_Generation_hashtag.pdf The rise of Generation # hashtag [document électronique] / Laurent Colombani, Auteur ; David Sanderson, Auteur ; François Videlaine, Auteur . - Boston (Massachusetts) (131 Dartmouth Street, 02116, USA) : BAin & Company, 2014 . - 12 p.
Langues : Anglais
Catégories : MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect économique
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE: Aspect socio-culturel
MEDIAS:AUDIOVISUEL:NUMERIQUE:ContenuTags : médias format historique mobile contenu étude de marché public consommateur publicité aspect économique Europe États-Unis Moyen-Orient Afrique Index. décimale : 658.83 Etude et analyse des marchés Résumé : "Barely a decade after digitized content challenged the reign of physical formats, a third wave of media formats and business models is taking center stage. Until recently, most digital media models tried to replicate the physical forms they replaced: e-books, downloadable music and movies, linear video games. The new wave of native digital content breaks free from those formats. Long-form media downloads and sell-through models, inherited from the constraints of physical distribution, are giving way to unbundled, long- and short-form content, streamed at will and paid for through subscriptions, micro-transactions or advanced advertising solutions.
Bain & Company’s annual survey of more than 7,000 consumers in Europe, the US and the BRICS countries gives a clear picture of the audience for this third wave of media (...)"
Source : http://www.bain.com/publications/articles/the-rise-of-generation-hashtag.aspx (Consulté le 06/01/2015)En ligne : http://www.bain.com/publications/articles/the-rise-of-generation-hashtag.aspx Format de la ressource électronique : http://www.bain.com/Images/BAIN_BRIEF_Generation_hashtag.pdf